matematykaszkolna.pl
studia Student: Czesc, mam pytanie z innej beczki. Jestem studentem jakos udalo mi sie dotrwac do 5 semestru, bez warunkow, ale szczerze nic z tych studiow nie wyciagnalem. Zostaly 3 semestry do konca, czy gdybym zaczal zarywac nocki, uczyc sie dzien w dzien(czego nigdy wczesniej nie robilem), to zdolalbym cos ogarnac i czy to w ogole ma sens? Strasznie mnie doluje to ze na zajeciach nic nie rozumie, siedze tam jak ciu***, nie wiem czy inni maja z tego powodu wyrzuty sumienia czy po prostu maja na to wyje***, ale mnie to gryzie serio. Wiec jak warto w koncu wziac sie za siebie ?
25 paź 14:49
Student: przepraszam ze tak chaotycznie napisalem
25 paź 14:50
Piotr 10: Ciekawi mnie co i gdzie studiujesz
25 paź 14:51
Student: Automatyke informatyke i elektronike w krakowie
25 paź 14:59
Student: A wiec jak pocieszy mnie ktos?
25 paź 16:29
john: Nic mądrego nie napiszę, ale trochę wiem, jak to jest, bo studiowałem kiedyś informatykę i ekonometrię. Postudiowałem 3 miesiące, bo matematyka była na zbyt wysokim poziomie, jak na mnie (w liceum miałem z matmy dwóje, zresztą ze wszystkiego miałem dwóje) i tak naprawdę w ogóle mnie nie interesowało to, co studiuję, ani to, żeby podszkolić się z matmy. Minęło 10 lat i jakoś mnie wzięło, żeby zacząć się uczyć matematyki, od podstaw (głównie właśnie z tej niezwykle pomocnej strony). Chciałbym kiedyś znowu coś postudiować ścisłego. Na Twoim miejscu próbowałbym wytrwać do końca, nawet jeśli zależy Ci tylko na skończeniu studiów, a nie na pochłanianiu wiedzy (choćby nie wiem, jak zbędna by się teraz wydawała). ale też polecałbym zadać sobie pytanie, co Cię tak naprawdę interesuje.
25 paź 16:54