pomoc
aster: jeszcze mam taki przykład ale napisze go słownie bo próbowałem tymi znakami ale mi nie wychodzi
jedna druga odjąć dwie piąte podzielić w nawiasie 1 cała i dwie trzecie odjąć dwie całe i jedna
piata nawias zamknąć kreska a pod nią dwie trzecie razy jedna cała i jedna druga odjąć trzy
czwarte
25 paź 11:12
25 paź 11:16
MQ:
aster włóż trochę pracy własnej i napisz to korzystając z przykładów po lewej od okienka
edycji.
25 paź 11:16
25 paź 11:17
aster: coś takiego
25 paź 11:18
5-latek: Przypominany sobie kolejnosc wykonywania dzialan i dzialamy
albo poczekaj chwile ktos to rozwiaze
25 paź 11:20
irena_1:
| 12−25:(53−115) | | 12−25:25−3315 | |
= |
| = |
| = |
| 23*32−3 | | 1−3 | |
| 12−25*15−8 | | 1 | | 3 | | 5 | | 1 | | 5 | |
= |
| =( |
| + |
| ):(−2)=− |
| * |
| =− |
| |
| −2 | | 2 | | 4 | | 4 | | 2 | | 8 | |
25 paź 11:21
5-latek: A nie mowilem?
25 paź 11:22
aster: Dziękuję za pomoc
jeszcze będę mieć 6 przykładów ale to później podam
25 paź 11:23
25 paź 11:25
aster: popróbować mogę ale wiesz u mnie mata to zawsze słabiutko była
25 paź 11:27
5-latek: To nie jest odpowiedz . To do mnie nie przemawia . Kazdy moze tak mowic ze matma to slabiutka
.
To sa tak proste rzeczy. Co z tego ze dostaniesz tu rozwiazanie skoro na sprawdzianie nas nie
bedzie i co wtedy?
Chodziesz do gimnazjum czy do liceum ?
25 paź 11:32
Zuza:
1/4 − 1/8
11 sty 18:19