Matura
Kostek:
Czy przez wakacje da się nadrobić braki z rozszerzenia z matematyki ?
Jestem w 3 klasie technikum mam w szkole podstawę, jednak chciałbym zdawać rozszerzenie ale nie
bardzo idą mi zadania ( matury z podstawy piszę na x>90% choć czasami nie potrafię poradzić
sobie z zadaniami ) Opłaca się podchodzić do rozszerzenia czy sobie odpuścić ?
8 lip 21:53
Patryk: ja przez wakacje pomiędzy 2 klasa a 3 klasa technikum zacząłem się uczyć matematyki od podstaw
i zdałem podstawę i rozszerzenie,a ty umiesz podstawę,wiec będziesz mieć łatwiej,będziesz się
uczył tylko do rozszerzenia
8 lip 21:58
Kostek: @Patryk na ile zdałeś, jeżeli można wiedzieć ?
8 lip 21:59
Patryk: P−98% R−78%
8 lip 22:00
Ratarcia: Pewnie ,że się da. Ja też miałam w szkole podstawę, sama uczyłam się do rozszerzenia przez 1,5
roku i tak jak Patryk miałam 78%.

Powodzenia.
8 lip 22:23
Patryk: dodam ,że ja też w szkole miałem tylko podstawę
8 lip 22:27
use: ja miałem z podstawy 84 a z rozszerzenia 86% z czego punkty tracilem za bledy rachunkowe.
Moje zdanie jest takie ze po prostu musisz chciec i tez nie od razu Kraków zbudowano, małymi
kroczkami pojmiesz wszystko jezeli oczywisie wykorzystasz te 2 miesiące.
Poza tym wydaje mi sie ze musisz sobie jasno wyjasnic i zrozumiec jedną sprawę ze matematyka
jest tylko jedna, nie dziel tego na poziomy ze to jest podstawa a to rozszerzenie ( wiem z
doswiadczenia ze takie myslenie tylko przeszkadza ) mysl po prostu o tym ze to jest matematyka
i rozwiązuj jak najwiecej zadań, i pamietaj o jednym kazde zadanie powinienes w pelni
rozumieć. Mysle ze w dwa miesiące jestes w stanie dużo osiągnąc poza tym zeby nie byc
gołosłownym to popatrz na moj przylad.
Ja zacząlem uczyc sie matematyki dopiero od wakacji po 3 klasie i przez całą 4 klase tez sie
jej uczylem i tez na początku wątpilem w tą mature wtedy wydawalo sie to dla mnie takie trudne
a jednak zdalem rozszerzenie na 86% z czego jestem niezadowolony bo liczylem na wiecej ....