matematykaszkolna.pl
. asdf: Witam emotka Wyznacz równanie prostej przechodzącej przez punkt A(7,4,2) i B(3,4,8): równanie płaszczyzny (k) musi mieć punkt w nim należący i wektor równoległy, czyli wektor: AB || (k) AB = [−4,0,6] wezmę sobie punkt A(7,4,2), dam do postaci kanonicznej:
x−x0 y−y0 z−z0 

=

=

a b c 
umowny zapis: (x0,y0,z0) = (7,4,2) [a,b,c] = [4,0,6] podstawiając:
x−7 y−4 z−2 

=

=

4 0 6 
dobrze?
16 cze 15:25
asdf: .
16 cze 15:48
Godzio: Dzielisz przez 0 ?
16 cze 15:50
Trivial: Jak trzeba to się i przez zero podzieli...
16 cze 15:51
use: ^^
16 cze 15:56
asdf: w tym przypadku właśnie można emotka czy dobrze?
16 cze 15:58
Trivial: Źle, asdf. Dzielenie przez zero to jakiś żart.
16 cze 16:01
Godzio: Heretyk.
16 cze 16:01
Vizer: Na stos z nim!
16 cze 16:02
Trivial: Vizer! Umiesz RMI albo Corbę?
16 cze 16:03
asdf: Dobrze!
16 cze 16:03
Vizer: Niestety nie umiem Jestem za leniwy na takie rzeczy.
16 cze 16:05
asdf: aż zaraz wyciągne notatki i poszukam podobnego przykladu..
16 cze 16:05
Trivial: Meeh muszę w tym zaprojektować jakieś badziewie. (:
16 cze 16:05
Trivial: Vizer, a może chce Ci się przetestować mój kompilator?
16 cze 16:08
Vizer: Dawaj
16 cze 16:08
asdf: Napisać równanie prostej w postaci kanonicznej i parametrycznej: S = [1,0,−2] przechodzącej przez punkt P0 = (0,0,0) S || k, S = [1,0,−2]
x−0 y−0 z−0 

=

=

1 0 2 
x y z 

=

=

, parametryczne:
1 0 −2 
x = t+0 y= 0*t + 0 z = −2*t+0 => x = t y = 0 z = −2t Na żywca przepisane z notatek z ćwiczeń!
16 cze 16:10
Vizer: Na asemblerach miałeś?
16 cze 16:11
Trivial: http://www.sendspace.com/file/6h7k02 użycie: a.exe < sourceFile
16 cze 16:11
Trivial: Jeszcze nie kompiluje do kodu natywnego −− na razie tylko interpretuje. emotka
16 cze 16:12
Trivial: Przykładowy kod: http://pastebin.com/RFHHKEYe
16 cze 16:13
Trivial: Działają typy danych: bool, char, int, double, void
16 cze 16:18
Vizer: Wow niezła robota!emotka To jakiś projekt miałeś?
16 cze 16:27
Trivial: Mam go oddać wkrótce. Wczoraj i dziś zrobiłem sprawdzanie typów.
16 cze 16:28