matematykaszkolna.pl
FUNKCJA Daniel: Witam, mam pytanie podobne do tej kwestii https://matematykaszkolna.pl/strona/2987.html jeśli przedział byłbym otwarty, to czy zbiór wartości wyglądałby tak y:(−2,3) i czy przedział w którym maleje byłby zapisany tak : f(x)maleje : x:(−2,2) ?
2 maj 15:19
Kipic: tak gdyby −2 i 2 nie nalezaly do wykresu czyli bylyby oznaczone w "pustych kóleczkach" to wtedy by tak bylo emotka
2 maj 15:25
Daniel: A jeśli −4 byłoby puste a 8 byłoby zamalowane, to jak by wyglądał zbiór wartości i przedział malejący?
2 maj 16:49
Daniel: Podbijam
2 maj 18:31
Daniel: proszę o wytłumaczenie, obawiam się, że będzie podobne na maturze
2 maj 22:26
Basia: ad. 15:29 nie; gdyby x∊(−4;8) zbiorem wartości nadal byłby przedział <−2;3> f maleje dla x∊<−2;2> ad. 16:49 bez zmian zbiór wartości nadal <−2;3> f maleje dla x∊<−2;2>
2 maj 22:48