Matematyka 1
ABC: Granice, Pochodne, Macierze
Cześć, w poniedziałek mam kolokwium i tylko dwa dni i większość materiału nie umiem.
Chciałbym się tutaj poradzić, mianowicie na kolokwium mam kilka zadań, jednak nie wszystko
muszę się nauczyć i chciałbym wybrać rzeczy najłatwiejsze aby tylko zaliczyć.
Moje kolokwium przykładowe wygląda tak:
http://www50.zippyshare.com/v/86903160/file.html
Co do zadania 1, mam opanowane podpunkty a,b,c − właśnie dzisiaj zauważyłem, że są to trzy
oddzielne punkty a nie jeden, tak to mógłbym pominąć dwa. I definicje myślę, że też opanuje.
Zadanie 2. Czy wiedza o obliczaniu granic, wystarczy aby zrobić podpunkt a?
I rozumiem, że najlepiej wybrać też podpunkt d, bo ze sformułowaniem definicji nie powinno być
problemów?
Zadanie 3, które podpunkty wybrać, co się najłatwiej i najszybcieć nauczy?
I czy może z definicją mogły by być jakieś problemy?
Zadanie 4. Tak samo, prościej nauczyć się liczenia asymptot czy monotoniczności i ekstrem?
Czy może lepiej wybrać sformułowanie warunku? Nie wiem kompletnie o co chodzi.
Zadanie 5. Tutaj chyba a,b podpunkty najłatwiejsze.
Tak więc bardzo bym prosił o pomoc, mam dwa dni i bardzo mi zależy aby zaliczyć ten przedmiot.
Każda pomoc, się przyda dotycząca co powybierać i nauczyć się w miarę szybko.
16 lut 09:32
huehuehue: Mysle ze najlepiej zrobic zadania a definicje sobie odlozyc albo zrobic sciage z definicji
16 lut 10:08
ABC: Oj zapomniałem dodać, że z każdego zadania mam zrobić tylko dwa podpunkty dlatego zapytałem
które wybrać.
Akurat, to jest za duża stawka na ściągi, bo tu chodzi o moje przejście na kolejny semestr.
Więc czy te definicje wystarczy się nauczyć na pamięć i rozpisać? I właśnie tutaj pytanie
kieruje do tego które podpunkty wybrać aby się najszybciej nauczyć.
16 lut 10:11
ABC: Ok, zadanie pierwsze i ostatnie z macierzami mam opanowane.
A od początku zaczynając czy wiedza z pierwszego zadania o granicach ciągów wystarczy aby
zrobić podpunkt a w zadaniu 2?
I czy mogą być problemy z tym?
Sformułować definicję granicy właściwej funkcji w punkcie.
Sformułować definicję funkcji ciągłej w punkcie.
Czy może zamiast definicji, nauczyć się obliczać podpunkt b w zadaniu 2?
16 lut 11:24