matematykaszkolna.pl
Z pamiętnika szalonego logika Basia: Eto przeczytaj. Zapis w zeszycie uczennicy I L.O. matematyka rozszerzona |x−2| = 5 −5 = x−2 = 5 −3 = x = 7 Sprawdziłam; wszyscy tam mają zapisane; pani tak rozwiązała na tablicy. I co niby powinnam zrobić ?
25 lis 15:34
Basia: podbijam
25 lis 15:37
ICSP: ja bym próbował udowodnić że −3 = 7 emotka
25 lis 15:40
konrad:
25 lis 15:40
aniabb: powiedzieć że tu to = to nie jest przechodnie
25 lis 15:42
Basia: no właśnie bardzo się ucieszyłam, że wreszcie ktoś udowodnił, że nie ma żadnych liczb ujemnych bo przecież tą "cudowną" metodą licząc mamy |x|=5 −5 = x = 5 −5 = 5 i tak dla każdej innej
25 lis 15:43
Basia: staram się nie podważać autorytetu nauczycieli, ale..........................................
25 lis 15:43
Eta: "świetna" Pni ( zdawalność matury z rozszerzenia zapewne będzie wysoka
25 lis 15:43
Aga1.: Obserwować rozwój wydarzeń, może jest to jednorazowa wpadka ( bardzo złe samopoczucie w tym dniu). A jeśli nie , to poprosić dyrekcję o zmianę nauczyciela. Nie od razu Kraków zbudowano.
25 lis 16:07
Mila: A ja sądzę, że to była nierówność: |x−2|≤5
25 lis 16:12
Aga1.: Bardzo prawdopodobne.
25 lis 16:14