BoniV: PO ZAWODACH aka MATURY Z MATEMATYKI !
Jak wam poszło ?!?!
13 maj 12:10
misio: yyy srednio

13 maj 12:13
Fifi: srednio

Radek mi mowil, ze rozszerzona trudna, i moze ise uda te 30%

13 maj 12:15
Fifi: podstawowa nie byla taka zla, tylko gdybym mial jeszcze ta godzinke to bym zdazyl wszystko
napisac, a tak to 2 i pół zadanka musialem opuscic

ale 30% przynajmniej powinno byc
13 maj 12:17
Fifi: 120 minut( − 5 minut na pisanie bezsensownych odpowiedzi − 5 minut niepotrzebnego stresu) / 11
zadan) = 10 minut na kazde zadanie, w to wlicza sie przeczytanie zadania, zrozumienia go,
wypisania danych, obliczenia, sprawdzenia, do tego w kazdym zadaniu sa po 2−3 podpunkty wiec
wychodzi po 5 minut lub 3 min 20 sekund na podpunkt...
Mało czasu ogólnie, podstawowa − 3h, rozszerzona 4h, tak powinno byc
>.<
13 maj 12:22
gregory: 24311 − 8114 + 7x = 927 wykazać, że x=354 jest rozwiązaniem równiania
13 maj 12:23
gregory: 355 − 356 + 7x = 354
13 maj 12:24
gregory: wyszło mi 7 * 354 = 355 co dalej?
13 maj 12:25
BoniV: wyszło mi 354( 3 − 9 −1) = −7x
podzieliłem, x = 354
13 maj 12:27
misio: no i jak to mialo dalej byc? bo na tym sie zatrzymalam
13 maj 12:27
BoniV: 354
13 maj 12:27
BoniV: Jak policzyliście, zadanie z ciągu aryt. z detalami.
13 maj 12:28
Tomek: Chodzi ci o krola co kosil 50monet dziennie?
13 maj 12:29
Fifi: zadnej mowy o ciagu tam nie bylo
proste rownania, meczylem sie wpierw z 10 minut, bo zle przeczytalem tresc
13 maj 12:30
BoniV: O rzemieślników którzy w 7 dni mieli zrobic 980 detali, jeden padł po 1 tamten koczył je przez
dodatkowe 8 dni.
Obwód trapeza wyszedł wam 108?
13 maj 12:31
Fifi: 7n+7m=980
8n+6n=980−(m+n)
i liczylem
13 maj 12:31
Tomek: Ja wyliczylem ze w 14dni skarbik doda wiecej monet niz krol wezmie. Wiec w 13dniu popoludniu
bedzie najmniej monet w skarbcu
Oraz policzylem dni w ktorych skarbiec musial nadkladac zeby krol mogl wsiasc.
Wyszlo mi ze krol wziol przez 13dni o 169 monet wiecej niz skarbnik wlozyl, Wiec aby zostala
chociaz 1 moneta K=170
nie wiem czy dobrze
13 maj 12:31
gregory: jeżeli mnie pamięć nie myli to w c)
aby wartość sumy byla najmniejsza trzeba wziac od a1 do a6
Sn = −11 − 13 +2n) *n2
wyszło równanie kwadratowe n2 − 12n, trzeba było obliczyć największą wartość
13 maj 12:32
Tomek: A widze Panowie z podstawy
13 maj 12:32
Fifi: w ostatnim wam wyszla ta objetosc rowna tej co byla podana w podpunkcie b) ?
13 maj 12:32
BoniV: Mi wyszła wieksza
13 maj 12:33
Fifi: wymieszalismy podstawe z rozszerzona
13 maj 12:33
takitam: tomek też tak mi wyszło

a ogólnie matura cienko poszła. 60% się spodziewam, ja będzie 70 to
cud

spieprzyłem po całości
13 maj 12:35
Krzysiek: Rozszerzona nie była zbyt trudna ale nie była też banalna, przyznaję sie bez bicia, nie
zrobiłem prawdopodobieństwa no a reszta raczej dobrze

W zależności od sprawdzającego bedzie
jakies 80−90 %. Oby..
13 maj 12:36
Tomek: mi prawdopodobienstwo wyszlo
4 kule lub 8 kul
n {1,2}
13 maj 12:37
Krzysiek: mi wyszlo ze 4 kule no i nie wiem
13 maj 12:38
Tomek: hmmm
mi z rownania wyszlo n<3
N musi byc Liczba Calkowita Dodatnia gdzy jest to liczba kul czarnych.
13 maj 12:38
Krzysiek: niestety nie przerobilem prawdopodobienstwa no i sa efekty− 8 procent w plecy
13 maj 12:39
Klaudia: Czy tylko mi się zdaje, że ta matura była najtrudniejsza? to zadanie z monetami bez komentarza.
Liczyłam na 80−90 % a teraz to juz nie wiem. A stosunek sum 19 i 20 wyrazu? Ktoś to w ogóle
policzył? A przynajmniej udało mu się dojść do czegoś zbliżonego do 1/4? Bo mi nie
13 maj 12:40
Klaudia: poza tym kul {4,5,6...} mi wyszło więc dodatkowe w plecy
13 maj 12:41
Squall: Klaudia, monety to był banał

k=169 (jeśli się nie machnąłem w obliczeniach) i 13 dni
13 maj 12:43
Klaudia: Ale jak do tego dojść? Siedziałam godzinę i nic.
13 maj 12:44
Krzysiek: to nie chodzilo zeby policzyc stosunek tych wyrazow raczej

kalkulatora by ci zabraklo

trzeba bylo tak pokombinowac zeby wyszlo ze cos tam jest mniejsze od czegos tam
ja mam bodajze tak ze koncowa nierownosc to 1−2
40<0
13 maj 12:44
Krzysiek: to mam zle zadanie o monetach
13 maj 12:44
Klaudia: z tegpo co pamiętam stosunek sumy 19 wyrazów do sumy 20 miał być mniejszy od 1/4...ech i tak
nieważne, teraz mogę tylko płakać i liczyć, że jutro z fizyką będzie lepiej
13 maj 12:46
Squall: stosunek wyrazów też problemem nie był. Mając 3 wyrazy łatwo policzyć q a potem tylko podstawić
do wzoru na sumę
13 maj 12:49
Squall: za to w zadaniu z kulkami mi się wszystko pomieszało i jakieś ułamki i pierwiastki mi
powychodziły
13 maj 12:50
Darek: ja wogule nei mialem pojkecia o tej stycznej xd
jednak kulki i stosunek zrobilem

latwe bylo to z tymi 2 okregami stycznymi
13 maj 12:52
radek: KURNA nie poszlo mi
13 maj 12:57
Klaudia: jakie kulki?
13 maj 13:02
kacha: Matura wydała mi się trudna, mimo że czułam sie dobrze przygotowana. Przyznam, że jestem
zalamana.
13 maj 13:02
wjmm: Ja jestem średnio zadowolony, w porownaniu z zeszłoroczną albo z próbną ta dzisiajsza matura
(rozszerzona) stała na bardzo wysokim poziomie. Pociłem się nad nią aż mi kartkę wzięli

Zawaliłem zadanie z ciągiem i z monetami− z monetami kombinowałem chyba z pół godziny, ale bez
żadnej koncepcji, choć jakimś magicznym, rozpaczliwym sposobem (którego teraz już nawet nie
pamiętam) wyliczyłem, że najmniej kasy będzie 13 dnia

. A zadanie z ciągiem było banalne i
na 5 minut roboty, nie wiem czemu przez całe 3h na to mnie wpadłem, 12% w plecy

... Liczę na
koło 80%.
13 maj 13:04
Klaudia: kurcze jakie kulki nie mówcie, że przeoczyła jakieś zadanie? Ja Kacha też jestem załamana. Wjmm
− monety i ciąg, brudnopis i zapisywanie maczkiem w dreszczach aż mi wyrwali kartkę czyli to
samo
13 maj 13:12
Tomek: Podam niektore wyniki skorygujcie ze swoimi
POdam rozwiazania jakie mi wyszly, skorygujcie ze swoimi.
1. zbior w ksztalcie rownolegloboku punkt P nalezy do funkcji
2. W(x)=0 dla 0,5 1,5 −1,5
3. m=0 i m<2,+nieskonczonosc)
4.170monet −w 13 dniu (po poludniu) najmniej monet.
5.Ciag geometryczny q=4
6.Prawdopodobienstwo 4N=4 lub 4N=8 z rownania wyszlo n<3
7.Stereometria Cos alfa= 0,25 ///P przekroju chyba pierwiastek z 5 przez 2 a2
8.Okrag narysowalem i wyszla mi prosta −3/4x −1=y
13 maj 13:14
magelana: tak samo wyszlo mi 1,2,5,7
13 maj 13:19
wjmm: Raczej masz wszystko dobrze
13 maj 13:19
nik: kurna w prawdopodob. tez mi wyszo n<3 ale jakos pozniej policzyłem sobie ze wtedy P(A) nie było
by >9/22 i przekreśliłem wsztstko... a swoja droga czy to mozliwe zeby w tym zdaniu jako
liczba kulek wyszły dwie liczby tzn 4 i 8 ?, to zadanie i to o monetach to chyba
najtrudniejsze były.
13 maj 13:21
Zoraj: Jak wam wyszło zadanie z kulkami? Ja po żmudnych obliczeniach doszedłem do wniosku, że jest ich
w sumie 4. Poza tym zadaniem z monetami to raczej nie miałem większych kłopotów, no może
jeszcze trochę z okręgiem, bo geometria analityczna to moja pięta achillesowa. Mimo wszystko
według mnie matura w tym roku była trudniejsza od tej w zeszłym (jeżeli chodzi o rozszerzenie)
13 maj 13:23
xyhoo23: cholernei trudna ale mysle ze 50 % lekko ^^
13 maj 13:23
Darek: 1 to samo, 3 to samo, 5 to samo, 6 to samo,
a w 2 to nei wiem bo ja zostawilem rozwiazania z pierwiastkami xd (teraz zaluje, moglem
obliczyc pierwiastki i pdoac przyblizenie

)
w 7 mi (problem w tym

) ze wyszlo mnie −
12 i zdjae mnie sie ze kurde zle

ale nie
moglem znalesc bledu xd z tw. cosonisow cos niby robilem i dupa

no i do tego zadania z tym katem i 2 okregami i B=9
√A 
co m isie udalo udowodnic

nie wiem ... jesli 2,4,7 i 8 (wg twojej numeracji

) mam zle .... uh

srednio 4 pkt na
zadanie to ...15 pkt w pelcy xd
kurde 70 %

jakie jeszcze zadanai byly
13 maj 13:24
wjmm: Ale ten przekrój w ostatnim, to mi chyba wyszło pole √5a2/4
13 maj 13:27
M.: 2 godz to jak dla mnie za malo... podstawa moze i nie trudna ale + do tego sstres.... i polowy
sie zapomina. ojojoj no godz zleciala mi nie wiadomo kiedy.
13 maj 13:34
13LateK: mmi wyszło z monetemi 164 monet i 13 dzień llub 14
13 maj 13:36
M.: o kuzwa i chyba 2 zadan nie widzialm wogole....... z tego co czytam cholera jak to mozliwe
13 maj 13:36
Dionizos: kule i cagi dramat chcialem sie poplakac nad tymi zadaniami
13 maj 13:42
Michał : jak to z ciągami zrobić ?

i to z tymi okręgami ?
W życiu takich zadań nie robiłem... a reszta to nawet jakoś poszła
13 maj 13:46
Darek: massakra ...
zadanie z cosα "popsulem" i to starsnzie xd taki BABOL m isie wtargnal i 4 pkt w pupe

czy
mzoe nawt 5
13 maj 13:48
W: a w tym zadaniu z ciagiem geometrycznym, to jakie wyszlo q
13 maj 13:52
Darek: q=4
13 maj 13:53
13 maj 13:55
Damian: i wlasnie dupa

wystarczylo 3 wyraz przez 2 i wyszło q ładnie a ja to zajebałem i policzylem wyraz 2 przez 1
niepotrzebnie kurwa
13 maj 13:56
W: no zrobilem dokladnie tak samo
13 maj 13:58
Damian: prawdopodobienstwo w plecy, krol i monety w plecy, ciąg w plecy (końcówka

), pierwsze zadanie
nie wiem jak podpunkt b..., logarytmy ostatnia linijka chujowo bo mi sie wartosci pojebały...
a cos alfa wyszło mi cos z pierwiastkiem z 15 przez jakąś liczbe sam nie wiem...
załamka zeby tylko było to 60%
13 maj 13:59
W: a co liczyles logarytmami ?
13 maj 14:00
Bogdan:
Witam.
24311 − 8114 + 7x = 927
(35)11 − (34)14 + 7x = (32)27
7x = 356 − 355 + 354
7x = 354 * (32 − 3 + 1)
7x = 7 * 354
x = 354
13 maj 14:02
Darek: a
1=x−3
a
2=x+3
a
3=6x+2
a
22=a
1 * a
2
z tego wyszly Ci 2 x, z czego tylko dla 1 wsie wyrazy sa dodatnie
x=5
a
1=2, a
2=8, a
3=32
q=4
13 maj 14:02
Ala: a w pierwszym zadaniu jaka figura wam wyszła ?
13 maj 14:02
Darek: rownoleglobok
13 maj 14:17
evil_woodworm: Mogło być lepiej... Ale nie narzekam. 4,6, 7 i 8 mam źle, ale może jakieś cząstkowe punkty się
trafią... Reszta wygląda na to, że dobrze. Nie miałam pojęcia jak się za okręgi zabrać.
Kombinowałam, ale z marnym skutkiem niestety =(
13 maj 15:41
YolMan: Ja jak przejrzalem rozwiazania mam pewne watpliwosci.
Po1 czy dadza mi komplet pkt za krola jezeli wszystko logicznie i spojnie wyliczylem lecz bez
uzycia wzorow ciagow.
Po2 czy mozna przyjac za zbadanie Czy Punkt P (2009 , 2009
2) nalezy do wykresu
podstawiajac za y 2009
2 i wyliczajac x (wkoncu po cos mamy ten kalkulator a tak bylo
szybciutko)
Po3 Czy w zadaniu z dziedzina dostane jakis pkt za wyznaczenie dziedziny wyrazenia w nawiasie
(−3,3)
Jak myslicie?
13 maj 15:46
Michał : no właśnie ja też miałem (−3,3) + jakieś tam cotangensowe
13 maj 16:19
wjmm: Jasne, przecież to też musiało być spełnione.
13 maj 16:45
bigduck: A co powiecie na motyw, że nie dostałem tablic matematycznych? robię liceum zaoczne i pisałem
rozszerzenie wraz z 4 osobami które pisały podstawę, po czym koleś mi mówi, że wzory nie
potrzebne to ja do niego, że jeżeli ich nie dostane to jego szkoła będzie pośmiewiskiem na
całą Polskę bo odwołam się do cke, to mi przyniósł książkę 150stronicową o nazwie "tablice
matematyczne" więcej szukania tych wszystkich wzorów niż to wszystko warte
13 maj 18:55
wjmm: Masz prawo się odwołać, bo na maturze muszą być oficjalne tablice, dopuszczone przez cke. Nie
wiem co to za szkoła, że głupich tablic nie potrafili załatwić
13 maj 19:15
xyhoo23: orzeszq ;\ nieciekawie jesli bedziesz niezadowolony z wyniku to jak najbardziej mile widziane
jest walczyc o swoje − przynajmniej moim zdaniem
co do mnie zdawalem podstawe i... cienko ;\ jak liczylem i ocenialem sie najsurowiej jak mozna
to co najmniej 23 punkty mam a zadowolony − tak nie przeszlyszeliscie sie, zadowolony bede z
50 %, poki co polski ok 70%, ustny 100%, niemiec ok 60%, ustny w piatek ale wiem jedno.. moge
juz ze spokojem planowac przyszlosc

Peace Bratnie Dusze!
13 maj 19:51
basia: Ja jestem załamana. pisałam poziom R.
Próbne matury zdawałam na 80% a teraz będę mieć 55%

Mogę się pożegnać ze studiowaniem tego
co chciałam.
Ale najbardziej wkurzyło mnie CKE, które wymaga rzeczy, które samo we wrześniu wycofało!
Z nierównością tryg. dałam sobie rade− rozwiązywałam graficznie. Ale niestety za szeregach
(6p−12%!) poległam. Najchętniej był napisała do nich w tej sprawie!
13 maj 20:13
ela: ale poległaś bo nie robiłaś tego typu zadań w szkole czy nie powtórzyłaś przed maturą bo miało
nie być?
13 maj 20:16
wjmm: basia=> masz rację, jak przeczytałem wymagania jakie są w tym roku to myślałem, że to będzie
jakiś banał, a tu dali takie coś... My nierówności trygonometrycznej w ogóle nie
przerabialiśmy w szkole, bo nauczycielka powiedziała, że na pewno tego nie będzie (na
szczęście przerobiłem sobie na własną rękę). Ale co tam, liczę, że mimo trochę niższego wyniku
niż przewidywałem dostanę się na AGH
13 maj 21:20
evil_woodworm: myślę, że ogólnie wyniki będą trochę niższe i progi się nieco obniżą, wnioskując z tego co wy
tutaj piszecie i co na innych forach widziałam. nie ma co się martwić na zapas. ja spodziewam
się wyniku w granicach 60−70%. zobaczymy.
13 maj 23:33
Michał : wjmm do zobaczenia na studiach

⇒
14 maj 00:03
daveustro: AGH Kraków? Moje marzenie, to UEK, ale po zeszłorocznych statystycznych progach raczej bym się
nie dostał...

Nie ma co, zawaliłem na własną rękę, szczególnie to zadanie z ciągami (takie
banalne było, ale stres zeżarł, pomysłu brakło, a właściwie zauważenia i go praktycznie nie
zrobiłem

)− było powtarzać więcej... No ale nic, mam nadzieję, że się obniżą trochę progi i
że mi starczy, a jak nie, to
wjmm i
Michał do zobaczenia w październiku

btw., jakie plany macie? Gdzie na studia? Co i gdzie Basiu chciałaś studiować?

I reszta
forumowiczów

pozdr.
14 maj 01:13
Michał : Jam myślę nad IMIR'em albo ZIP'em na AGH lub coś na polibudzie
14 maj 09:14
wjmm: Mi się marzy Fizyka techniczna, a jak nie to Technologia paliw
14 maj 09:56
Tomek: Ja mysle o ekonometrii i informatyce lub samej informatyce na SGGW , lub jeden z finansowych
klierunkow na SGH ale szans tam nie mam
14 maj 10:15
Michał : wjmm ... Ciężko się dostać na tą technologie paliw ?
14 maj 10:56
Michał : albo nie chce tam

tam za dużo chemii pewno
14 maj 11:00
daveustro: No
Tomek SGH to elita, gratulowałbym szczerze, jakbyś się dostał... Ja myślę też o
informatyce i ekonometrii ale ne UEKu, ale to na drugim miejscu
14 maj 11:15
wjmm: Michał=> podobno nie, po za tym to bodajże kierunek strategiczny. A chemii rzeczywiście jest
bardzo dużo.
14 maj 11:25
marla: jak zrobiłam tak to zadanie to jest źle

A=3
4√2+2 B=3
2√2+3
B=9
√A=3
2 *
√4p{2+2 = 3
2 *
(3
4√2+2)
0,5=3
2*3
2√2+1=3
2√2+3
ehhh... na pewno tak
14 maj 11:41
biernacki: Marla chyba dobrze jest czemu miałoby być źle ?
14 maj 11:43
marla: no wiem że mi wyszło...ale tak chyba nie można podnosić do potęgi 0,5
14 maj 11:45
daveustro: matematyka jest o tyle piękna, że wszystko się da xD prawie*
| 1 | |
ale podnosić do |
| można bez problemu  |
| 2 | |
14 maj 11:58
Darek: narzekacie xd
ja podnioslem (2a)
2 i wyszlo mi 2a
... i stracilem 6 pkt (12 % Xd

) ...

a btw, z tym ze niby kroja material xd wyrzucili pochodne i grancie, to dali trudniejsze niby
"latwe" materialy

a chyba wolalbym juz granice i pochodna

zadanie z krolem jest dobre do przykladu xd
okreslanie minmum dla pewnej wartosci itp ... prawie jak pochodna xd
albo kiedy skarbiec bedzie = 1

prawie jak granica

prawie ^^
14 maj 12:06
marla: tak samo myślę jak Ty Darek... niby mieli nam w tym sposób ułatwić..ale ja jestem innego
zdania... mogli by tak stereometrie wyrzucić

której nie trawie..i dać pochodną, granice
które uwielbiam rozwiązywać i np indukcje matematyczną

ja przez swoją głupotę to straciłam
co najmniej prawie 20%.. np. zamiast minusa to ja dodałam... ehh i teraz tylko pragnę mieć te
30 %... trzy lata nauki i na tyle % napisać to totalna porażka
14 maj 12:17
Darek: wiesz najgorsze jest to ze taki jeden zasrnay babol zezre Ci kilkanascie albo i dziesiat %

czasem wiesz ze masz zle szuaksz bledu i nie mozesz znaelsc ... patrzytsz na zegarek ...
" o k−

−a " i idzie sie dalej mowiac "trudno, mzoe wroce tu pozniej" xd (jat tak mialem

)
jakby dali wiecej czasu, bo bylo go zaaaa malo
14 maj 12:22
marla: tak samo miałam... np z tym zadaniem z wielomianem wiedziałam że coś nie tak bo te pierwiastki
mi jakieś dziwne powychodziły i sobie pomyślałam później wrócę to jeszcze raz zrobie..ale
niestety nawet czasu nie miałam żeby wrócić do tego zadania i jeszcze raz spr.. a przez głupi
minus całe zadanie najprostsze źle zrobiłam...i tak samo zresztą.. i jeszcze przed maturą do
mnie nauczyciel od matematyki powiedział żebym sprawdzała zadanie trzy razy żeby głupiego
błędu nie zrobić...ale cóż takie życie... na błędach trzeba się uczyć...
14 maj 12:42
M.: mi r w ciagach zle wyszlo i wiedzialam o tym ale nie wiedzialam dlaczego i tak jak Darek
pomyslalam dobra wroce pozniej i zapomnialam... zdecydowanie za malo czasu
14 maj 15:00
wjmm: marla=> u mnie w szkole o nawet nie wspomnieli, że istnieje takie coś jak indukcja...

Próbowałem się jej samemu uczyć, ale z tego co pisze w podręczniku nie bardzo potrafią tego
zrozumieć
14 maj 16:57
marla: no samemu to trudno... ja to zawdzięczam swojej nauczycielce od matematyki która uczyła mnie
matematyki w 1 i 2 klasie

przerabialiśmy z nią na matematyce wszystko bez względu na to czy
to będzie na maturze czy nie... ale i przez to nie przerobiliśmy do końca prawdopodobieństwa i
stereometrii w 3 klasie... która niestety obowiązuje na maturze..
14 maj 17:22
Mickej: Szkoła tylko teoretycznie naucza

tak naprawdę to musimy sami się uczyć lub przy pomocy tego
forum
14 maj 17:26
marla: samemu to niestety czasami jest trochę trudno coś zrozumieć...
14 maj 17:32
Tomek: Ja caly program matematyki roz przerabialem sam z internetem. Matematyka.pisz.pl oraz jeszcze
jedna strona. Blisko miejsca zamieszkania mialem tylko jedno LO wiec do niego poszedlem. W tym
wspanialym LO poziom byl dostosowany do najslabszych (aby kazdy zdal ) . Takie rzeczy jak
logarytmy wykresy funkcji tryg, ciagi , trudniejsze zadania z funkcja kwadratowa lub
wielomianami nie byly wogole przerabiane .
Powiem ze samemu da sie nauczyc, ale jest to trudne i potrzeba na to mase czasu. Mimo ze wiedze
jako tako pojelem to nie mam wyrobionych pewnych "mechanizmow" przy rozwiazywaniu zadan ,
pewnie nie wiecie o co chodzi ale trudno to wyjasnic

.
14 maj 17:52
geo: ja sie nauczylem sam praktycznie wszystkiego w dwa miesiace, z matury rozszerzonej mam blad
tylko w zadaniu z prawdopodobienstwa, jak sie chce to mozna
15 maj 09:04
Krzysiek: Matma była prosta, co nie przeszkodziło mi w zawaleniu
15 maj 09:06
Krzysiek: bedzie tylko 70% i to przy odroOOObinie szczescia..
15 maj 09:08
wjmm: Ja prawie całą klasę maturalną uczyłem się wszystkiego na własną rękę, i tego co jest wymagane
i tego co niema. Mimo, że teoretycznie moja klasa nazywa się mat−inf, to nauczanie matematyki
było na żenująco niskim poziomie

Nasza nauczycielka skupiła się na większości uczniów
zdającym maturę podstawową, a mnie i kilku innych kompletnie olała. Jak było coś z materiału
rozszerzonego to nauka zwykle kończyła się na przepisaniu definicji z podręcznika, więc
człowiek musiał sam sobie ze wszystkimi zadaniami radzić. Mi bardzo pomógł podręcznik CKA
"1001 zadań z pełnymi rozwiązaniami"
15 maj 10:42
https://matematykaszkolna.pl/forum/forum.py?html=♊: Tak to już jest, że niektórzy nauczyciele skupiają się głównie na statystykach na maturze niżna dobrze uczniów.
15 maj 10:48
♊: Miało być.
_____________________________________________________________________________
Tak to już jest, że niektórzy nauczyciele skupiają się głównie na statystykach na maturze niż
na dobrze uczniów.
_____________________________________________________________________________
Już nie kombinuję bo psuję niepotrzebnie i brzydko wygląda ;P
15 maj 10:50
Zygzak: Hmmm... A na jakie studia sie wybieracie?
18 maj 21:49
ola: Na kole o obwodzie 8π cm opisano romb o kącie ostrym 60stopni.oblicz pole tego rombu.proszę o
szybkie rozwiązanie.na jutro mam to zadanie
21 wrz 19:09
tim: A dlaczego tu?

Załóż nowy temat.
21 wrz 19:10
majka: prosze o pomoc: w stożek o wysokości H=22,5cm i promień podstawy R=9cm jest wpisany
walec.Wiedząc że przekrój walca jest kwadratem oblicz objętość walca
16 mar 16:52