matematykaszkolna.pl
BoniV: PO ZAWODACH aka MATURY Z MATEMATYKI ! Jak wam poszło ?!?!
13 maj 12:10
misio: yyy srednio
13 maj 12:13
Fifi: srednio Radek mi mowil, ze rozszerzona trudna, i moze ise uda te 30%
13 maj 12:15
Fifi: podstawowa nie byla taka zla, tylko gdybym mial jeszcze ta godzinke to bym zdazyl wszystko napisac, a tak to 2 i pół zadanka musialem opuscic ale 30% przynajmniej powinno byc emotka
13 maj 12:17
Fifi: 120 minut( − 5 minut na pisanie bezsensownych odpowiedzi − 5 minut niepotrzebnego stresu) / 11 zadan) = 10 minut na kazde zadanie, w to wlicza sie przeczytanie zadania, zrozumienia go, wypisania danych, obliczenia, sprawdzenia, do tego w kazdym zadaniu sa po 2−3 podpunkty wiec wychodzi po 5 minut lub 3 min 20 sekund na podpunkt... Mało czasu ogólnie, podstawowa − 3h, rozszerzona 4h, tak powinno byc >.<
13 maj 12:22
gregory: 24311 − 8114 + 7x = 927 wykazać, że x=354 jest rozwiązaniem równiania
13 maj 12:23
gregory: 355 − 356 + 7x = 354
13 maj 12:24
gregory: wyszło mi 7 * 354 = 355 co dalej?
13 maj 12:25
BoniV: wyszło mi 354( 3 − 9 −1) = −7x podzieliłem, x = 354
13 maj 12:27
misio: no i jak to mialo dalej byc? bo na tym sie zatrzymalam
13 maj 12:27
BoniV: 354
13 maj 12:27
BoniV: Jak policzyliście, zadanie z ciągu aryt. z detalami.
13 maj 12:28
Tomek: Chodzi ci o krola co kosil 50monet dziennie?
13 maj 12:29
Fifi: zadnej mowy o ciagu tam nie bylo proste rownania, meczylem sie wpierw z 10 minut, bo zle przeczytalem tresc
13 maj 12:30
BoniV: O rzemieślników którzy w 7 dni mieli zrobic 980 detali, jeden padł po 1 tamten koczył je przez dodatkowe 8 dni. Obwód trapeza wyszedł wam 108?
13 maj 12:31
Fifi: 7n+7m=980 8n+6n=980−(m+n) i liczylem
13 maj 12:31
Tomek: Ja wyliczylem ze w 14dni skarbik doda wiecej monet niz krol wezmie. Wiec w 13dniu popoludniu bedzie najmniej monet w skarbcu Oraz policzylem dni w ktorych skarbiec musial nadkladac zeby krol mogl wsiasc. Wyszlo mi ze krol wziol przez 13dni o 169 monet wiecej niz skarbnik wlozyl, Wiec aby zostala chociaz 1 moneta K=170 nie wiem czy dobrze
13 maj 12:31
gregory: jeżeli mnie pamięć nie myli to w c) aby wartość sumy byla najmniejsza trzeba wziac od a1 do a6 Sn = −11 − 13 +2n) *n2 wyszło równanie kwadratowe n2 − 12n, trzeba było obliczyć największą wartość
13 maj 12:32
Tomek: A widze Panowie z podstawy
13 maj 12:32
Fifi: w ostatnim wam wyszla ta objetosc rowna tej co byla podana w podpunkcie b) ?
13 maj 12:32
BoniV: Mi wyszła wieksza
13 maj 12:33
Fifi: wymieszalismy podstawe z rozszerzona
13 maj 12:33
takitam: tomek też tak mi wyszło a ogólnie matura cienko poszła. 60% się spodziewam, ja będzie 70 to cud spieprzyłem po całości
13 maj 12:35
Krzysiek: Rozszerzona nie była zbyt trudna ale nie była też banalna, przyznaję sie bez bicia, nie zrobiłem prawdopodobieństwa no a reszta raczej dobrze W zależności od sprawdzającego bedzie jakies 80−90 %. Oby..emotka
13 maj 12:36
Tomek: mi prawdopodobienstwo wyszlo 4 kule lub 8 kul n {1,2}
13 maj 12:37
Krzysiek: mi wyszlo ze 4 kule no i nie wiem
13 maj 12:38
Tomek: hmmm mi z rownania wyszlo n<3 N musi byc Liczba Calkowita Dodatnia gdzy jest to liczba kul czarnych.
13 maj 12:38
Krzysiek: niestety nie przerobilem prawdopodobienstwa no i sa efekty− 8 procent w plecy
13 maj 12:39
Klaudia: Czy tylko mi się zdaje, że ta matura była najtrudniejsza? to zadanie z monetami bez komentarza. Liczyłam na 80−90 % a teraz to juz nie wiem. A stosunek sum 19 i 20 wyrazu? Ktoś to w ogóle policzył? A przynajmniej udało mu się dojść do czegoś zbliżonego do 1/4? Bo mi nie
13 maj 12:40
Klaudia: poza tym kul {4,5,6...} mi wyszło więc dodatkowe w plecy
13 maj 12:41
Squall: Klaudia, monety to był banał emotka k=169 (jeśli się nie machnąłem w obliczeniach) i 13 dni
13 maj 12:43
Klaudia: Ale jak do tego dojść? Siedziałam godzinę i nic.
13 maj 12:44
Krzysiek: to nie chodzilo zeby policzyc stosunek tych wyrazow raczejemotka kalkulatora by ci zabraklo trzeba bylo tak pokombinowac zeby wyszlo ze cos tam jest mniejsze od czegos tam ja mam bodajze tak ze koncowa nierownosc to 1−240<0
13 maj 12:44
Krzysiek: to mam zle zadanie o monetach
13 maj 12:44
Klaudia: z tegpo co pamiętam stosunek sumy 19 wyrazów do sumy 20 miał być mniejszy od 1/4...ech i tak nieważne, teraz mogę tylko płakać i liczyć, że jutro z fizyką będzie lepiejemotka
13 maj 12:46
Squall: stosunek wyrazów też problemem nie był. Mając 3 wyrazy łatwo policzyć q a potem tylko podstawić do wzoru na sumę emotka
13 maj 12:49
Squall: za to w zadaniu z kulkami mi się wszystko pomieszało i jakieś ułamki i pierwiastki mi powychodziły
13 maj 12:50
Darek: ja wogule nei mialem pojkecia o tej stycznej xd jednak kulki i stosunek zrobilem latwe bylo to z tymi 2 okregami stycznymi
13 maj 12:52
radek: KURNA nie poszlo mi
13 maj 12:57
Klaudia: jakie kulki?
13 maj 13:02
kacha: Matura wydała mi się trudna, mimo że czułam sie dobrze przygotowana. Przyznam, że jestem zalamana.
13 maj 13:02
wjmm: Ja jestem średnio zadowolony, w porownaniu z zeszłoroczną albo z próbną ta dzisiajsza matura (rozszerzona) stała na bardzo wysokim poziomie. Pociłem się nad nią aż mi kartkę wzięli Zawaliłem zadanie z ciągiem i z monetami− z monetami kombinowałem chyba z pół godziny, ale bez żadnej koncepcji, choć jakimś magicznym, rozpaczliwym sposobem (którego teraz już nawet nie pamiętam) wyliczyłem, że najmniej kasy będzie 13 dnia emotka. A zadanie z ciągiem było banalne i na 5 minut roboty, nie wiem czemu przez całe 3h na to mnie wpadłem, 12% w plecy... Liczę na koło 80%.
13 maj 13:04
Klaudia: kurcze jakie kulki nie mówcie, że przeoczyła jakieś zadanie? Ja Kacha też jestem załamana. Wjmm − monety i ciąg, brudnopis i zapisywanie maczkiem w dreszczach aż mi wyrwali kartkę czyli to samo
13 maj 13:12
Tomek: Podam niektore wyniki skorygujcie ze swoimi POdam rozwiazania jakie mi wyszly, skorygujcie ze swoimi. 1. zbior w ksztalcie rownolegloboku punkt P nalezy do funkcji 2. W(x)=0 dla 0,5 1,5 −1,5 3. m=0 i m<2,+nieskonczonosc) 4.170monet −w 13 dniu (po poludniu) najmniej monet. 5.Ciag geometryczny q=4 6.Prawdopodobienstwo 4N=4 lub 4N=8 z rownania wyszlo n<3 7.Stereometria Cos alfa= 0,25 ///P przekroju chyba pierwiastek z 5 przez 2 a2 8.Okrag narysowalem i wyszla mi prosta −3/4x −1=y
13 maj 13:14
magelana: tak samo wyszlo mi 1,2,5,7
13 maj 13:19
wjmm: Raczej masz wszystko dobrze
13 maj 13:19
nik: kurna w prawdopodob. tez mi wyszo n<3 ale jakos pozniej policzyłem sobie ze wtedy P(A) nie było by >9/22 i przekreśliłem wsztstko... a swoja droga czy to mozliwe zeby w tym zdaniu jako liczba kulek wyszły dwie liczby tzn 4 i 8 ?, to zadanie i to o monetach to chyba najtrudniejsze były.
13 maj 13:21
Zoraj: Jak wam wyszło zadanie z kulkami? Ja po żmudnych obliczeniach doszedłem do wniosku, że jest ich w sumie 4. Poza tym zadaniem z monetami to raczej nie miałem większych kłopotów, no może jeszcze trochę z okręgiem, bo geometria analityczna to moja pięta achillesowa. Mimo wszystko według mnie matura w tym roku była trudniejsza od tej w zeszłym (jeżeli chodzi o rozszerzenie)
13 maj 13:23
xyhoo23: cholernei trudna ale mysle ze 50 % lekko ^^
13 maj 13:23
Darek: 1 to samo, 3 to samo, 5 to samo, 6 to samo, a w 2 to nei wiem bo ja zostawilem rozwiazania z pierwiastkami xd (teraz zaluje, moglem obliczyc pierwiastki i pdoac przyblizenie ) w 7 mi (problem w tym ) ze wyszlo mnie −12 i zdjae mnie sie ze kurde zle ale nie moglem znalesc bledu xd z tw. cosonisow cos niby robilem i dupa no i do tego zadania z tym katem i 2 okregami i B=9A co m isie udalo udowodnic nie wiem ... jesli 2,4,7 i 8 (wg twojej numeracji ) mam zle .... uh srednio 4 pkt na zadanie to ...15 pkt w pelcy xd kurde 70 %emotka jakie jeszcze zadanai byly
13 maj 13:24
wjmm: Ale ten przekrój w ostatnim, to mi chyba wyszło pole 5a2/4
13 maj 13:27
M.: 2 godz to jak dla mnie za malo... podstawa moze i nie trudna ale + do tego sstres.... i polowy sie zapomina. ojojoj no godz zleciala mi nie wiadomo kiedy.
13 maj 13:34
13LateK: mmi wyszło z monetemi 164 monet i 13 dzień llub 14
13 maj 13:36
M.: o kuzwa i chyba 2 zadan nie widzialm wogole....... z tego co czytam cholera jak to mozliwe
13 maj 13:36
Dionizos: kule i cagi dramat chcialem sie poplakac nad tymi zadaniami
13 maj 13:42
Michał : jak to z ciągami zrobić ? i to z tymi okręgami ? W życiu takich zadań nie robiłem... a reszta to nawet jakoś poszła emotka
13 maj 13:46
Darek: massakra ... zadanie z cosα "popsulem" i to starsnzie xd taki BABOL m isie wtargnal i 4 pkt w pupe czy mzoe nawt 5
13 maj 13:48
W: a w tym zadaniu z ciagiem geometrycznym, to jakie wyszlo q
13 maj 13:52
Darek: q=4
13 maj 13:53
W:
 x−3 
a nie tak q=

?
 x+3 
13 maj 13:55
Damian: i wlasnie dupa wystarczylo 3 wyraz przez 2 i wyszło q ładnie a ja to zajebałem i policzylem wyraz 2 przez 1 niepotrzebnie kurwa
13 maj 13:56
W: no zrobilem dokladnie tak samo
13 maj 13:58
Damian: prawdopodobienstwo w plecy, krol i monety w plecy, ciąg w plecy (końcówka ), pierwsze zadanie nie wiem jak podpunkt b..., logarytmy ostatnia linijka chujowo bo mi sie wartosci pojebały... a cos alfa wyszło mi cos z pierwiastkiem z 15 przez jakąś liczbe sam nie wiem... załamka zeby tylko było to 60%
13 maj 13:59
W: a co liczyles logarytmami ?
13 maj 14:00
Bogdan: Witam. 24311 − 8114 + 7x = 927 (35)11 − (34)14 + 7x = (32)27 7x = 356 − 355 + 354 7x = 354 * (32 − 3 + 1) 7x = 7 * 354 x = 354
13 maj 14:02
Darek: a1=x−3 a2=x+3 a3=6x+2 a22=a1 * a2 z tego wyszly Ci 2 x, z czego tylko dla 1 wsie wyrazy sa dodatnie x=5 a1=2, a2=8, a3=32 q=4
13 maj 14:02
Ala: a w pierwszym zadaniu jaka figura wam wyszła ?
13 maj 14:02
Darek: rownoleglobok
13 maj 14:17
evil_woodworm: Mogło być lepiej... Ale nie narzekam. 4,6, 7 i 8 mam źle, ale może jakieś cząstkowe punkty się trafią... Reszta wygląda na to, że dobrze. Nie miałam pojęcia jak się za okręgi zabrać. Kombinowałam, ale z marnym skutkiem niestety =(
13 maj 15:41
YolMan: Ja jak przejrzalem rozwiazania mam pewne watpliwosci. Po1 czy dadza mi komplet pkt za krola jezeli wszystko logicznie i spojnie wyliczylem lecz bez uzycia wzorow ciagow. Po2 czy mozna przyjac za zbadanie Czy Punkt P (2009 , 20092) nalezy do wykresu podstawiajac za y 20092 i wyliczajac x (wkoncu po cos mamy ten kalkulator a tak bylo szybciutko) Po3 Czy w zadaniu z dziedzina dostane jakis pkt za wyznaczenie dziedziny wyrazenia w nawiasie (−3,3) Jak myslicie?
13 maj 15:46
Michał : no właśnie ja też miałem (−3,3) + jakieś tam cotangensowe
13 maj 16:19
wjmm: Jasne, przecież to też musiało być spełnione.
13 maj 16:45
bigduck: A co powiecie na motyw, że nie dostałem tablic matematycznych? robię liceum zaoczne i pisałem rozszerzenie wraz z 4 osobami które pisały podstawę, po czym koleś mi mówi, że wzory nie potrzebne to ja do niego, że jeżeli ich nie dostane to jego szkoła będzie pośmiewiskiem na całą Polskę bo odwołam się do cke, to mi przyniósł książkę 150stronicową o nazwie "tablice matematyczne" więcej szukania tych wszystkich wzorów niż to wszystko warte
13 maj 18:55
wjmm: Masz prawo się odwołać, bo na maturze muszą być oficjalne tablice, dopuszczone przez cke. Nie wiem co to za szkoła, że głupich tablic nie potrafili załatwić
13 maj 19:15
xyhoo23: orzeszq ;\ nieciekawie jesli bedziesz niezadowolony z wyniku to jak najbardziej mile widziane jest walczyc o swoje − przynajmniej moim zdaniem co do mnie zdawalem podstawe i... cienko ;\ jak liczylem i ocenialem sie najsurowiej jak mozna to co najmniej 23 punkty mam a zadowolony − tak nie przeszlyszeliscie sie, zadowolony bede z 50 %, poki co polski ok 70%, ustny 100%, niemiec ok 60%, ustny w piatek ale wiem jedno.. moge juz ze spokojem planowac przyszlosc emotka Peace Bratnie Dusze!
13 maj 19:51
basia: Ja jestem załamana. pisałam poziom R. Próbne matury zdawałam na 80% a teraz będę mieć 55% Mogę się pożegnać ze studiowaniem tego co chciałam. Ale najbardziej wkurzyło mnie CKE, które wymaga rzeczy, które samo we wrześniu wycofało! Z nierównością tryg. dałam sobie rade− rozwiązywałam graficznie. Ale niestety za szeregach (6p−12%!) poległam. Najchętniej był napisała do nich w tej sprawie!
13 maj 20:13
ela: ale poległaś bo nie robiłaś tego typu zadań w szkole czy nie powtórzyłaś przed maturą bo miało nie być?
13 maj 20:16
wjmm: basia=> masz rację, jak przeczytałem wymagania jakie są w tym roku to myślałem, że to będzie jakiś banał, a tu dali takie coś... My nierówności trygonometrycznej w ogóle nie przerabialiśmy w szkole, bo nauczycielka powiedziała, że na pewno tego nie będzie (na szczęście przerobiłem sobie na własną rękę). Ale co tam, liczę, że mimo trochę niższego wyniku niż przewidywałem dostanę się na AGH
13 maj 21:20
evil_woodworm: myślę, że ogólnie wyniki będą trochę niższe i progi się nieco obniżą, wnioskując z tego co wy tutaj piszecie i co na innych forach widziałam. nie ma co się martwić na zapas. ja spodziewam się wyniku w granicach 60−70%. zobaczymy.
13 maj 23:33
Michał : wjmm do zobaczenia na studiach emotka
14 maj 00:03
daveustro: AGH Kraków? Moje marzenie, to UEK, ale po zeszłorocznych statystycznych progach raczej bym się nie dostał... Nie ma co, zawaliłem na własną rękę, szczególnie to zadanie z ciągami (takie banalne było, ale stres zeżarł, pomysłu brakło, a właściwie zauważenia i go praktycznie nie zrobiłem )− było powtarzać więcej... No ale nic, mam nadzieję, że się obniżą trochę progi i że mi starczy, a jak nie, to wjmm i Michał do zobaczenia w październiku emotka btw., jakie plany macie? Gdzie na studia? Co i gdzie Basiu chciałaś studiować? I reszta forumowiczów pozdr.
14 maj 01:13
Michał : Jam myślę nad IMIR'em albo ZIP'em na AGH lub coś na polibudzie emotka
14 maj 09:14
wjmm: Mi się marzy Fizyka techniczna, a jak nie to Technologia paliwemotka
14 maj 09:56
Tomek: Ja mysle o ekonometrii i informatyce lub samej informatyce na SGGW , lub jeden z finansowych klierunkow na SGH ale szans tam nie mam
14 maj 10:15
Michał : wjmm ... Ciężko się dostać na tą technologie paliw ?
14 maj 10:56
Michał : albo nie chce tam tam za dużo chemii pewno
14 maj 11:00
daveustro: No Tomek SGH to elita, gratulowałbym szczerze, jakbyś się dostał... Ja myślę też o informatyce i ekonometrii ale ne UEKu, ale to na drugim miejscu emotka
14 maj 11:15
wjmm: Michał=> podobno nie, po za tym to bodajże kierunek strategiczny. A chemii rzeczywiście jest bardzo dużo.
14 maj 11:25
marla: jak zrobiłam tak to zadanie to jest źle A=342+2 B=322+3 B=9A=32 * 4p{2+2 = 32 * (342+2)0,5=32*322+1=322+3 ehhh... na pewno tak
14 maj 11:41
biernacki: Marla chyba dobrze jest czemu miałoby być źle ?
14 maj 11:43
marla: no wiem że mi wyszło...ale tak chyba nie można podnosić do potęgi 0,5
14 maj 11:45
daveustro: matematyka jest o tyle piękna, że wszystko się da xD prawie*
 1 
ale podnosić do

można bez problemu emotka
 2 
14 maj 11:58
Darek: narzekacie xd ja podnioslem (2a)2 i wyszlo mi 2a ... i stracilem 6 pkt (12 % Xd ) ... a btw, z tym ze niby kroja material xd wyrzucili pochodne i grancie, to dali trudniejsze niby "latwe" materialy a chyba wolalbym juz granice i pochodna zadanie z krolem jest dobre do przykladu xd okreslanie minmum dla pewnej wartosci itp ... prawie jak pochodna xd albo kiedy skarbiec bedzie = 1 prawie jak granica prawie ^^
14 maj 12:06
marla: tak samo myślę jak Ty Darek... niby mieli nam w tym sposób ułatwić..ale ja jestem innego zdania... mogli by tak stereometrie wyrzucić której nie trawie..i dać pochodną, granice które uwielbiam rozwiązywać i np indukcje matematyczną ja przez swoją głupotę to straciłam co najmniej prawie 20%.. np. zamiast minusa to ja dodałam... ehh i teraz tylko pragnę mieć te 30 %... trzy lata nauki i na tyle % napisać to totalna porażka
14 maj 12:17
Darek: wiesz najgorsze jest to ze taki jeden zasrnay babol zezre Ci kilkanascie albo i dziesiat % czasem wiesz ze masz zle szuaksz bledu i nie mozesz znaelsc ... patrzytsz na zegarek ... " o k−−a " i idzie sie dalej mowiac "trudno, mzoe wroce tu pozniej" xd (jat tak mialem ) jakby dali wiecej czasu, bo bylo go zaaaa malo
14 maj 12:22
marla: tak samo miałam... np z tym zadaniem z wielomianem wiedziałam że coś nie tak bo te pierwiastki mi jakieś dziwne powychodziły i sobie pomyślałam później wrócę to jeszcze raz zrobie..ale niestety nawet czasu nie miałam żeby wrócić do tego zadania i jeszcze raz spr.. a przez głupi minus całe zadanie najprostsze źle zrobiłam...i tak samo zresztą.. i jeszcze przed maturą do mnie nauczyciel od matematyki powiedział żebym sprawdzała zadanie trzy razy żeby głupiego błędu nie zrobić...ale cóż takie życie... na błędach trzeba się uczyć...
14 maj 12:42
M.: mi r w ciagach zle wyszlo i wiedzialam o tym ale nie wiedzialam dlaczego i tak jak Darek pomyslalam dobra wroce pozniej i zapomnialam... zdecydowanie za malo czasu
14 maj 15:00
wjmm: marla=> u mnie w szkole o nawet nie wspomnieli, że istnieje takie coś jak indukcja... Próbowałem się jej samemu uczyć, ale z tego co pisze w podręczniku nie bardzo potrafią tego zrozumieć
14 maj 16:57
marla: no samemu to trudno... ja to zawdzięczam swojej nauczycielce od matematyki która uczyła mnie matematyki w 1 i 2 klasieemotka przerabialiśmy z nią na matematyce wszystko bez względu na to czy to będzie na maturze czy nie... ale i przez to nie przerobiliśmy do końca prawdopodobieństwa i stereometrii w 3 klasie... która niestety obowiązuje na maturze..
14 maj 17:22
Mickej: Szkoła tylko teoretycznie naucza tak naprawdę to musimy sami się uczyć lub przy pomocy tego forum
14 maj 17:26
marla: samemu to niestety czasami jest trochę trudno coś zrozumieć...
14 maj 17:32
Tomek: Ja caly program matematyki roz przerabialem sam z internetem. Matematyka.pisz.pl oraz jeszcze jedna strona. Blisko miejsca zamieszkania mialem tylko jedno LO wiec do niego poszedlem. W tym wspanialym LO poziom byl dostosowany do najslabszych (aby kazdy zdal ) . Takie rzeczy jak logarytmy wykresy funkcji tryg, ciagi , trudniejsze zadania z funkcja kwadratowa lub wielomianami nie byly wogole przerabiane . Powiem ze samemu da sie nauczyc, ale jest to trudne i potrzeba na to mase czasu. Mimo ze wiedze jako tako pojelem to nie mam wyrobionych pewnych "mechanizmow" przy rozwiazywaniu zadan , pewnie nie wiecie o co chodzi ale trudno to wyjasnic .
14 maj 17:52
geo: ja sie nauczylem sam praktycznie wszystkiego w dwa miesiace, z matury rozszerzonej mam blad tylko w zadaniu z prawdopodobienstwa, jak sie chce to moznaemotka
15 maj 09:04
Krzysiek: Matma była prosta, co nie przeszkodziło mi w zawaleniu
15 maj 09:06
Krzysiek: bedzie tylko 70% i to przy odroOOObinie szczescia..
15 maj 09:08
wjmm: Ja prawie całą klasę maturalną uczyłem się wszystkiego na własną rękę, i tego co jest wymagane i tego co niema. Mimo, że teoretycznie moja klasa nazywa się mat−inf, to nauczanie matematyki było na żenująco niskim poziomie Nasza nauczycielka skupiła się na większości uczniów zdającym maturę podstawową, a mnie i kilku innych kompletnie olała. Jak było coś z materiału rozszerzonego to nauka zwykle kończyła się na przepisaniu definicji z podręcznika, więc człowiek musiał sam sobie ze wszystkimi zadaniami radzić. Mi bardzo pomógł podręcznik CKA "1001 zadań z pełnymi rozwiązaniami"emotka
15 maj 10:42
https://matematykaszkolna.pl/forum/forum.py?html=♊: Tak to już jest, że niektórzy nauczyciele skupiają się głównie na statystykach na maturze niżna dobrze uczniów.
15 maj 10:48
♊: Miało być. _____________________________________________________________________________ Tak to już jest, że niektórzy nauczyciele skupiają się głównie na statystykach na maturze niż na dobrze uczniów. _____________________________________________________________________________ Już nie kombinuję bo psuję niepotrzebnie i brzydko wygląda ;P
15 maj 10:50
Zygzak: Hmmm... A na jakie studia sie wybieracie?
18 maj 21:49
ola: Na kole o obwodzie 8π cm opisano romb o kącie ostrym 60stopni.oblicz pole tego rombu.proszę o szybkie rozwiązanie.na jutro mam to zadanie
21 wrz 19:09
tim: A dlaczego tu? Załóż nowy temat.
21 wrz 19:10
majka: prosze o pomoc: w stożek o wysokości H=22,5cm i promień podstawy R=9cm jest wpisany walec.Wiedząc że przekrój walca jest kwadratem oblicz objętość walca
16 mar 16:52
αβγδπΔΩinnerysuję
Φεθμξρςσφωηϰϱ
±
imię lub nick
zobacz podgląd
wpisz,
a otrzymasz
5^252
2^{10}210
a_2a2
a_{25}a25
p{2}2
p{81}81
Kliknij po więcej przykładów
Twój nick