matematykaszkolna.pl
Proszę o rozpisanie Jan: Witam nie wiem czy mam dobrze więc prosił bym o rozpiskę w celu sprawdzenia 1. Wyrażenie 2−x ma sens liczbowy dla każdej liczby rzeczywistej x należącej do zbioru?
 x 
2. Wyrażenie

ma sens liczbowy dla każdej liczby rzeczywistej x należącej do
  x − 1  
zbioru?
15 paź 19:48
Jan: znał by ktoś rozwiązanie?
15 paź 19:54
ICSP: 1. x ∊ R 2/ x ∊ <0;)\{1}
15 paź 19:56
Jan: Ma ktoś konkretniejszy zapis? Z góry dziękuje
15 paź 20:28
Krzysiek : Tak na marginesie to nie masz zapisane tylko czekasz jak CI ktos rozwiaze bi nie przedstawiles swoich rozwiazan.
 A 
Przyklad nr 2 . Masz postac

. gdzie A=x a B=x−1 ⇒B≠0 wylicz to sobie ile nie moze
 B 
sie rownac x . Masz takze pierwistek w liczniku . jakie wyrazenie ma byc pod piewiastkiem ma byc nieujemne czyli x≥0 teraz dla jakiego x ma sens to wyrazenie
16 paź 10:26