matematykaszkolna.pl
Prawidłowość miłosz: Wyznaczyć: B/A A=(1;5), B(2;6> Czy to będzie− B/A= (1;2) ,(5;6>
10 sie 19:26
picia: nieemotka
10 sie 19:28
picia: a co oznacza przecinek?
10 sie 19:28
picia: B/A wszystko co jest w B a nie ma w A
10 sie 19:29
miłosz: sorry
10 sie 19:30
miłosz: źle zrobiłem
10 sie 19:30
miłosz: Wyznaczyć: B/A A=(1;5), B(2;6> B/A= (5;6> ,dobrze
10 sie 19:31
Basia: narysuj to miłosz B − czerwonym; A − niebieskim szukasz B\A zasłoń niebieskie i zobacz co zostanie uważaj na końce przedziałów
10 sie 19:32
Basia: nie do końca dobrze B\A = <5;6> bo 5 nie należy do A, czyli liczby 5 nie "wyrzucasz" z B
10 sie 19:33
Ja: rysunek
10 sie 19:35
miłosz: rysunekI tu jest moje pytanie, gdy usunąłem zbiór a ,to został kawałek b z zamalowanym kołkiem, i jak to wtedy zapisać, czy (5;6> czy <5;6>
10 sie 19:37
Eta* : rysunek B\A=......
10 sie 19:37
picia: 5− jest w B a nie ma w A
10 sie 19:38
miłosz: Czyli co te znaki znaczą w zbiorach "<", " ) "
10 sie 19:40
Basia: rysunekinny sposób rysowania 1, 5 ∉A dlatego kropki są na zewnątrz 2∉B dlatego kropka jest na zewnątrz 6∊B dlatego kropka jest wewnątrz i teraz odrzucam A, ta kropka oznaczająca 5 mi zostaje czyli mam B\A = <5;6>
10 sie 19:40
Basia: wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
10 sie 19:41
Eta* :
10 sie 19:41
Basia: ( ) przedział otwarty; końce do niego nie należą < > przedział domknięty (zamknięty); końce do niego należą
10 sie 19:42
picia: Miłosz juz Ci to pisalem. <5 piatka jest w zbiorze (5 tej piatki nie ma zbiorze (zbior jest od piatki ale bez niej)
10 sie 19:42
miłosz: dobre dobre nawet
10 sie 19:46
Eta* : Takie dobre, jak emotka
10 sie 19:47
picia: zrób jakiś inny przyklad emotka
10 sie 19:52
Eta* : @miłosz A= <−3, 2) B= (−1, 4> AUB=... A∩ B=.. A\B=.. B\A=...
10 sie 19:55
miłosz: Mam taki przykład i nie mogę tego narysować i odczytać prawidłowo tą Twoją metodą z kropkami: A=(−;2>, B= <2;) ,pomóż
10 sie 20:03
miłosz: Chyba rozumiem już to
10 sie 20:05
picia: to ile bedzie A∩B?
10 sie 20:06
Eta* : rysunek To prosty przykład,bo : A U B= R A∩B=... A\ B= .... B\A=....
10 sie 20:08
miłosz: {2}
10 sie 20:08
Eta* : emotka
10 sie 20:09
miłosz: A= <−3, 2) B= (−1, 4> AUB= <−3;4> A∩ B=(−1;2) A\B=<−3;−1) B\A=(2;4> Dobrze?
10 sie 20:10
picia: dobrze, zrób teraz polecenie Ety* emotka
10 sie 20:10
Basia: rysunektam "w środku" jest tylko liczba 2 stąd: A∪B = (−;+) = R A∩B = {2} A\B = (−; 2) B\A = (2; +)
10 sie 20:11
miłosz: A=(−;2>, B= (2;) zmieniłem w drugim znak na otwarty, A∩B to by był zbiór pusty ,prawda?
10 sie 20:11
picia: prawda
10 sie 20:13
picia: tam wyzej masz źle
10 sie 20:15
Basia: wtedy A\B też będzie inne; pomyśl jakie
10 sie 20:18
picia: ojejejejej to zadanie A= <−3, 2) B= (−1, 4> róznice zbiorow masz źle
10 sie 20:20
miłosz: To jest dobrze , jak niby ma to wyglądać , te różnice
10 sie 20:27
miłosz: podbijam!
10 sie 20:31
picia: juz pisze
10 sie 20:36
picia: A/B= <−3; −1> B/A= <2;4>
10 sie 20:37
miłosz: Tak to powinno wyglądać
10 sie 20:42
miłosz: jak napisałaś?
10 sie 20:42
miłosz: łeś ,raczej
10 sie 20:43
picia: A\B w A jest −1 a w B −1 nie ma B\A w B jest 2 a w A nie ma 2 mowa o A= <−3, 2) B= (−1, 4>
10 sie 20:44
picia: łeś, łeś emotka
10 sie 20:48