matematykaszkolna.pl
Studia Sly: Przepraszam,że dodaje tutaj coś takiego.Jestem tegorocznym maturzystą i wybieram się na budownictwo.(Jestem z woj. Śląskiego) Zastanawiam się pomiędzy politechnika krakowska lub śląska(na prawdę nie wiem ,która wybrać).Może ktoś się orientuje w realiach tych uczelni i byłby skłonny przedstawić swoją opinie. Za każda odpowiedz serdecznie dziękuję
7 lip 17:08
Urban: Nie wiem dlaczego, ale z Politechniki Krakowskiej wszyscy się śmieją. Skoro masz wystarczająco punktów żeby składać na budownictwo (w ogóle) to proponuję Ci AGH. Sam studiuję w Gliwicach, co prawda nie budownictwo, ale mam tam znajomych. Zwyczajnie AGH to lepsza uczelnia techniczna. A jak nie to nie zdradzaj swojej "małej Ojczyzny".
7 lip 23:32
Sly: A z Gliwic jesteś zadwolony
8 lip 14:59
Pepsi2092: Ja słyszałem, że budownictwo na Politechnice Krakowskiej jest zdecydowanie lepsze niż na AGH, już nie raz były dyskusje na ten temat i może AGH jako uczelnia ogólnie jest "lepsza" od PK to w przypadku kierunku budownictwo jest inaczej. Ale najlepiej pytaj kogoś kto studiuje na którejś z tych uczelni. Pozdro emotka
8 lip 15:05
Sly: No własnie rozmawiałem z kumplem,który studiuje na PK i on własnie polecał Kraków,no ale nie nie wiem czy jest to opinia obiektywana. Tutaj znalazłem ranking portalu perspektywy,w kategorii budownictwo i architektura.( http://www.perspektywy.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=5113&Itemid=939) 1 Politechnika Warszawska 2 Politechnika Wrocławska 3 Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki 4 Politechnika Poznańska 5 Politechnika Gdańska 6 Politechnika Śląska w Gliwicach
8 lip 15:18
EDI: Polecam,Gliwice
9 lip 15:38
Artur_z_miasta_Neptuna: Sly −−− wybacz że się wtrącę −−− ale czy przemyślałeś sprawę budownictwa Rozmawiałeś z jakimiś 'budowlańcami" Chodzi mi o ludzi z doświadczeniem, a nie studentów.
9 lip 16:07