wiesz cos? prosze pomoż
Daniel: Od Daniela pytania dla studentów 
Zadanie polega na tym, aby pokrótce przedstawic mi informacje na temat kierunkow studiów które
umiescilem ponizej.
Piszcie wszystko co tylko wiecie o danym kierunku i gdzie najlepiej go studiowac
oraz co mozemy po nim robic , a takze czego tam będe się uczyc.
1.
−budownictwo
2.
−energetyka, na MEiL
3.
−mechatronika
4.
−elektronika, informatyka i telekomunikacja
5.
−lotnictwo i kosmonautyka, na MEiL
6.
−automatyka i robotyka − wydział elektryki
7.
−geodezja i kartografia
8.
−mechanika i budowa maszyn , na MEiL
dzięki za wszelkie informacje.
MEiL − wydział mechaniczny energetyki i lotnictwa
12 maj 00:08
Daniel: <refresh>
12 maj 10:40
Homer: 3− mechatronika
− Politechnika Śląska, MT− tam ja studiuję. (opcjonalnie na wydz. Elektroniki, albo Górnictwa i
geologi (

) , albo AGH − chore progi punktowe, uczą tak samo).
− Projektowanie, programowanie, budowanie różnego typu maszyn produkcyjnych, sterowników,
zabawek, w zasadzie to wszystkiego co ma w sobie jakieś sterowanie.
− Pierwszy semestr wybitnie nudny (zależy co kto lubi). Generalnie uczysz się sporo na temat
frezarek, tokarek, dłutownic i innych badziewi, co nieco na temat maszyn CNC. Na każdych
laborkach obowiązkowa wejściówka. Pytają. Poważnie. I wyrzucają. Oprócz tego trzeba przysiąść
nad mechaniką (liczenie kratownic, obciążeń, układy płaskie, przestrzenne itd. + laborki −
trochę uczenia na wejściówki i choćbyś wszystko wykuł to i tak nie ma pewności, że zostaniesz

. (Witamy na MT!))− dodam, że mechanika to najbardziej punktowany przedmiot. Oprócz tego
standardowo matematyka, fizyka, jakaś socjologia. Podstawy programowania mechatronicznego
(taka zabawa jakimiś samochodzikami, zbiornikami − wszystko wirtualnie, na komputerach),
informatyka − linux, sieci itd. − generalnie spore podstawy. Podstawy nauki o materiałach
(Chwała Ci Panie za pomoc przy zaliczeniu wykładu...

) i to tyle. Ogólnie to dużo roboty