25 kwi 15:11
konrad: która jest najmniejsza a która największa?
25 kwi 15:13
konrad: hm, ale coś tam jest nie tak bo żadna odpowiedź nie jest prawidłowa
25 kwi 15:15
Jakub: Właśnie. Też nie mogłem znaleźć prawidłowej. Może trzeba było dopisać
E. 2
12 lub
E. 52
25 kwi 15:16
b.: No właśnie, coś jest nie tak. Ciekawe, czy drukowana wersja wyglądała tak jak ten pdf −− może
ktoś potwierdzic lub zaprzeczyć?
25 kwi 15:17
25 kwi 15:22
rumpek: Żeby baboli nie dali na maturze
Bo
25 kwi 15:37
Eta:
25 kwi 15:38
25 kwi 15:40
Jakub: Tamten pdf jest ściągnięty z
http://www.oke.krakow.pl/inf/ Jednak chyba w druku były minusy, co widać po odległościach
między liczbami. Sorki za zamieszanie.
25 kwi 15:45
rumpek: Dla mnie te testy gimnazjalne to jakiś głupi wymysł, znacznie lepiej byłoby gdyby licea były 4
letnie, jak kiedyś. Więcej można było się nauczyć, gimnazjum nic nam obecnie nie daje.
25 kwi 15:47
Basiek: Gdzieś mi się obiło o uszy, że poziom testów, poziom nauki w gimn. się zwiększył, odkąd go
skończyłam, razem z nową podstawą programową i takimi tam. To jest zdaje się prostsze niż było
kiedyś O.o
25 kwi 15:52
rumpek: Poziom edukacji schodzi na psy, to wiedzą wszystko
, ale gimnazja są do niczego
potrzebne, lepiej 4 letnie licea. Chociaż teraz po tej reformie mają wrócić całeczki i
pochodne do materiału − tylko jak nauczyciele się wyrobią.
25 kwi 15:53
Basiek: Nie wiem, czy takie zmienianie poziomu szkolnictwa, książek itd. nie przyniesie więcej szkody,
niż pożytku. Chyba za często coś kombinują
25 kwi 16:00
rumpek: Ale i jak cud jest taki, że poziom edukacji w szkole stoi wyżej niż w Ameryce [chodzi o
podstawówkę i liceum]
25 kwi 16:02
Basiek: To pomyśl, co to było kiedyś
25 kwi 16:02