do Jakuba
Basia: Jakubie !
Bóg raczy wiedzieć dlaczego taki oto mail trafił do mnie. Przekazuję właściwej osobie.
−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−
−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−
w tych dwóch linkach przy podobnych przykładach na monotoniczność raz jest zamknięty
nawias raz otwarty jak powinno być

daje te dwa linki
https://matematykaszkolna.pl/strona/1483.html tu przy 1 jest zamknięty i
https://matematykaszkolna.pl/strona/38.html tu przy − 1 jest otwarty
Więc jak powinno być?
z kolei tu
https://matematykaszkolna.pl/strona/1363.html
moja matematyczka odnosze sie do pierwszgo choćby przykładu w funkcji rosnącej przy −1
by postawiła nawias zamknięty ale jak już jest funkcja malejąca to znów przy − 1
postawiła by nawias otwarty bo jak do jednego się wlicza to do drugiego nie może. Więc
jak powinno być

jak napisać zeby bylo dobrze na maturce

z góry dziękuę za pomoc
20 kwi 03:26
Basia: Przepraszam za podwójny wpis. Znów cash wariuje. A nie byłam pewna czy wysłałam, bo już
zasypiam na stojąco. Dobranoc
20 kwi 03:29
tim: Teoretycznie w monotoniczności, stosuje się otwarte, domknięte natomiast, jeżeli w
poleceniu jest maksymalne przedzialy. Nawet nie zwróciłem uwagi... A rozwiązywałem
niedawno., Hm.. Czekamy na opinię Jakuba.
20 kwi 08:23