matematykaszkolna.pl
do Jakuba Basia: Jakubie ! Bóg raczy wiedzieć dlaczego taki oto mail trafił do mnie. Przekazuję właściwej osobie. −−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−− −−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−− w tych dwóch linkach przy podobnych przykładach na monotoniczność raz jest zamknięty nawias raz otwarty jak powinno być daje te dwa linki https://matematykaszkolna.pl/strona/1483.html tu przy 1 jest zamknięty i https://matematykaszkolna.pl/strona/38.html tu przy − 1 jest otwarty Więc jak powinno być? z kolei tu https://matematykaszkolna.pl/strona/1363.html moja matematyczka odnosze sie do pierwszgo choćby przykładu w funkcji rosnącej przy −1 by postawiła nawias zamknięty ale jak już jest funkcja malejąca to znów przy − 1 postawiła by nawias otwarty bo jak do jednego się wlicza to do drugiego nie może. Więc jak powinno być jak napisać zeby bylo dobrze na maturce z góry dziękuę za pomoc
20 kwi 03:26
Basia: Przepraszam za podwójny wpis. Znów cash wariuje. A nie byłam pewna czy wysłałam, bo już zasypiam na stojąco. Dobranoc
20 kwi 03:29
tim: Teoretycznie w monotoniczności, stosuje się otwarte, domknięte natomiast, jeżeli w poleceniu jest maksymalne przedzialy. Nawet nie zwróciłem uwagi... A rozwiązywałem niedawno., Hm.. Czekamy na opinię Jakuba.
20 kwi 08:23