Skąd się wzięło...
Basiek: Skąd się wzięło
Vizerowskie przekształcenie...
10 sty 18:09
Basiek: Już nieaktualne
10 sty 18:11
Vizer: jakie?
10 sty 18:18
Basiek: To poniżej.

O odwrotności tego wyrażenia do potęgi x.

Ale już
ZKS nas oświecił. Chyba.
10 sty 18:20
ZKS:
W zbiorze Oficyny Edukacyjnej Pazdro są podobne zadania pamiętam.
10 sty 18:21
Basiek: Nie są.

Ej, ja nie widziałam, serio.
10 sty 18:22
ZKS:
Strona 21 zobacz.
10 sty 18:23
Basiek: Okeeej. Która klasa?
10 sty 18:23
ZKS:
W 3 klasie zobacz.
10 sty 18:24
Basiek: Zagiąłeś mnie, zaraz znajdę i wrócę
10 sty 18:24
10 sty 18:27
ZKS:
To sprawdź i napisz.
10 sty 18:27
ZKS:
Podobne zadanie i na te samo kopyto jeden schemat i zawsze się je zrobi.
10 sty 18:28
Basiek: Gdybym zrobiła je kiedykolwiek wcześniej...
Te pytajniki obok zadania znaczą, że kompletnie nie wiem, jak co i dlaczego.
10 sty 18:29
ZKS:
Spróbuj zrobić przykład d).
10 sty 18:32
Basiek: Wiedziałam...
Bartek sobie jakieś dziwne zadania wymyśla, a ja obrywam
10 sty 18:34
ZKS:
Mu też już zaproponowałem ale chyba już poszedł.
10 sty 18:37
Basiek: ^^ Mądry chłopak...
10 sty 18:38
Basiek: x=−1 v x=2
Nie mów, że źle, bo ugryzę
10 sty 18:39
ZKS:
Nie powiem że
źle tylko że masz błąd.
10 sty 18:40
Basiek: −2 ! Bo tam jest pierwiastek jeszcze duży. (Nie dysponuję długopisem i moje zapiski są mało
czytelne raczej)
10 sty 18:42
ZKS:
Widzę że Ci dobrze poszło to mam ostatnie zadanie i już Cię nie będę męczył okej?
10 sty 18:44
Basiek: Oj tam, oj tam.

Daaaaj.
10 sty 18:45
ZKS:
Takie.

(2 −
√3)
(6x − 6)/(x + 1) ≤ (2 +
√3)
−x
10 sty 18:46
Basiek: Chyba za bardzo się z tym moim entuzjazmem pospieszyłam. Jesteś okrutny, wiesz?
10 sty 18:47
Bartek: Jestem, jestem, jestem

Empetrójka mi się ładuje, więc jeszcze jestem. Co to jest to
....Pazdro? Oj, idę sprawdzić w googlach.
ps. Basia, widać nie jestem tak mądry jak sądziłaś
10 sty 18:48
Basiek: x≤6
<błaga>
10 sty 18:50
Basiek: Stop, pomyliłam znak przy przepisywaniu....
10 sty 18:51
ZKS:
Czemu okrutny?

Chce sprawdzić czy już to rozumiesz.
10 sty 18:54
Basiek: Eeeee, wolałam jednak z błędem.
x∊<−1,2>∪<3,+∞)
10 sty 18:55
Basiek: Wiesz co?

Są inne metody, wystarczy zapytać
10 sty 18:55
Bartek: Ok, bo widzę, że nawet jeśli na durnia nie wyszedłem, to co najmniej na takiego, co nie
wiedział co to jest "Oficyna Edukacyjna.... " Ale zajrzałem, mam.
No no, ja tu jeszcze wrócę
10 sty 18:55
Basiek: Masz i nie wiesz?

To mi tyle nocy życia mego krótkiego "zjadło"... i nerwów...
10 sty 18:57
ZKS:
Coś jest źle
Basiek.
10 sty 18:58
Basiek: źle − <gryzie>
Pobawimy się w "znajdź błąd" ?
10 sty 18:59
ZKS:
Przedział masz zły byś napisała tutaj rozwiązanie to byśmy go znaleźli.
10 sty 19:02
Basiek: Czyli pobawimy się...
| | 1 | |
(2−√3)6x−6/x+1≤( |
| )x |
| | 2+√3 | |
(2−
√3)
6x−6/x+1≤(2−
√3)
x
Tu jest ok?
10 sty 19:05
ZKS:

.
10 sty 19:06
Basiek: Aaaa, podstawa mniejsza o 1. Zapomniałam o tej własności.
10 sty 19:07
ZKS:
Więc ostatecznie jaki przedział otrzymałaś?
10 sty 19:08
Basiek: x∊(−
∞,−1>∪<2,3>
Śmieszne... zapomniałam, że chodziło o 1−nkę i rozważałam, czy mniejsze, czy większe od zera...
Przepraszam
10 sty 19:10
ZKS:
Czemu przepraszasz?

A Panią zwolniono z uwzględniania dziedziny i dano możliwości dzielenia
przez 0?
10 sty 19:15
Basiek: x≠−1
x∊(−
∞,−1)∪<2.3>
Przepraszam, bo jestem naprawdę kieeepską uczennicą. Ja na Twoim miejscu, to bym zakatrupiła.
10 sty 19:17
Tragos: Basiek uwierz w siebie
10 sty 19:20
Basiek: W ufo też mogę, w sumie całkiem podobnie będzie.
10 sty 19:21
ZKS:
Pewnie teraz mam powiedzieć że jesteś dobrą uczennicą?

Ale żartuję gdybyś była naprawdę
kiepska to bym Ci to powiedział a tak nie jest więc jest dobrze.
10 sty 19:24
Basiek: Wiesz, że ja nie lubię jak ktoś kłamie itd. Także pochwały możemy sobie darować.

To co mnie
zdenerwowało w powyższym przykładzie był fakt, że wszystkim mówię na lewo i prawo: "Pierwsze
założenia" , "zacznij od dziedziny", sama zazwyczaj tak robię. Ale nie.... Basia to Basia.

Ale jest ok, przypomniałam sobie, jak się to coś robi
10 sty 19:34