gg
eesss: 2 − x
jak to zapisac zeby x byl z lewej strony
9 sty 21:36
Krzysiek: −x+2 ?
9 sty 21:37
eesss: w jaki sposobm zona to tak zmienic
9 sty 21:37
eesss: i zrobic tak zeby nie bylo − przed x, bo pierwiastek musze wyznaczyc
9 sty 21:39
Bartek: − (x − 2) ...jeszcze tak można to zapisać
9 sty 21:41
Bartek: Tylko, że 2−x to nie to samo, co x−2. Chyba, że masz na myśli coś takiego |2−x|=|x−2|.
9 sty 21:43
Basiek: Może całe zadanie?
9 sty 21:44
eesss: mam policzyc dziedzine a jest 2 − z w mianowniku
9 sty 21:47
eesss: 2 − x
9 sty 21:47
Basiek: czyli 2−z≠0 ⇒ z≠2 ?
D: R/ {2}
9 sty 21:48
eesss: nie wiedzialem ze tak mzona
9 sty 21:55
Basiek: Hm, mam nadzieję, że ok. Całego zadania nie widziałam. Staraj się wrzucać w całości, jest
prościej.
9 sty 21:56
9 sty 22:00
Basiek: Najczęściej doszukujesz się podobieństw między zmiennymi i jak napisała
Eta − słuchaj Ety!
Podstawiasz dodatkową zmienną t na przykład.
9 sty 22:02
Eta:
9 sty 22:03
Basiek: Hahaha

A widzisz, ja wiem, kogo należy słuchać. Znaczy, że mądrzeję.
Tymczasem− ściągnęłam (czyt. ukradłam) zbiór Kiełbasy, idę się ekscytować zad. z
prawdopodobieństwa, których nie umiem.
Powrócę jeszcze
9 sty 22:05
Bartek: Też mam Kiełbaskę, ale na razie przerabiam ogólnie pisz oraz zadania (dot) info.
9 sty 22:16
Basiek: Ja mam Aksjomat, Podkowę, Pazdro i ściągnęłam teraz Kiełbasę.
Problem tylko, kiedy ja to zrobię...?
9 sty 22:18
Tragos: czasu do matury jeszcze macie sporo
9 sty 22:19
Basiek: 100ileś dni.
W tym czasie muszę się jeszcze nauczyć angielskiego.

Żeby to chociaż motywacja była...
9 sty 22:20
Fajaf: angielski z palcem w nosie mozna zdać na 90++ % Ucz się lepiej matmy, bo ja olałem i skonczylem
z 60% z podstawy i na polibudzie pie**olca teraz dostaje
9 sty 22:48
Basiek: Ja mówię o obu rozszerzeniach.
9 sty 22:55