matematykaszkolna.pl
Stytystyka Rois: Czesc, jestem studentem i mam takie pytanie. Jutro mam kolosa o 8 rano, chcialbym sie zapytac czy istaniala by taka mozliwosc ze napisalbym swoje zadania szybko na stronce a ktos z was (ludzi ktorzy mogli by mi pomoc), rozwiazal by je? Dział − statystyka. Z Gory dziekuje emotka
9 sty 19:51
nakos: pisz, zawsze znajdzie się dobra duszyczka
9 sty 20:01
Rois: Tylko ze ja potrzebuje dobrej, 100%towej osoby rozumiesz ?
9 sty 20:27
Kejti: ale cwaniaczy...
9 sty 20:30
Basiek: Pomysłowe ! Powodzenia emotka
9 sty 20:30
Eta: Wszyscy ludzie, to 100% osoby
9 sty 20:31
Basiek: Eta emotka!
9 sty 20:32
Eta: Hehe ...."robaczywka" ? Basiek
9 sty 20:33
Basiek: Dziś bez robaczka. Zdecydowanie zasłużone.emotka
9 sty 20:35
AS: Mam duże wątpliwości czy jesteś studentem,raczej "nibystudentem"
9 sty 20:36
Eta: emotka
9 sty 20:36
Basiek: Wiecie co? W pewnym momencie chyba każdy dochodzi do punktu w swoim życiu, gdzie dowiaduje się, że bardziej opłaca się krętaczyć i oszukiwać niż pracować jakby wypadało.
9 sty 20:39
AS: Nie zgadzam się z tym stanowiskiem, ewentualne korzyści z krętaczenia to na krótką metę. Solidna,rzetelna praca zawsze zaprocentuje,zaowocuje.
9 sty 20:43
Basiek: AS, naprawdę cieszy mnie, że są jeszcze ludzie, którzy tak uważają. Co prawda mnie b. często brakuje tupetu, żeby oszukiwać w tak niewyszukany sposób, ale widzę, jak masa ludzi kłamie, krętaczy i wychodzi z tym na plus, nie ponosząc żadnej odpowiedzialności. To osłabia morale.
9 sty 20:54
Rois: Jestem studentem. Tylko jest taki problem ze trafilem na nauczyciela ktory zamiast tlumaczyc kolejne tematy to opowiada nam jak byl w Indiach, Indonezji , itd... Zajmuje nam takim gadaniem 5/6 lekcji a w 10 min robi zadanie bez tlumaczenia. Dlatego potrzebuje pilnie osoby ktora mi pomoze
9 sty 22:04
Basiek: Jestem uczennicą LO. Trafiłam na nauczycielkę, która zamiast tłumaczyć, pyta z zadań całą lekcję przy tablicy. Mimo wszystko− da się nauczyć. Pozdrawiam emotka
9 sty 22:06