Na jakich kierunkach studiujecie?
ghazi: stacjonarne / zaoczne oraz jaka uczelnia . No i co macie zamiar robić po studiach
21 wrz 08:43
gwiazda: Ja studiuję geodezje w Krk

Teraz 2 rok
21 wrz 08:47
Piotr student:
Niema to jak być tatusiem!
21 wrz 08:51
gwiazda: A ty co studiujesz?;>
21 wrz 08:53
ghazi: pewno na politechnice

no ja na AGH górnictwo od tego roku
21 wrz 08:56
gwiazda: Agh renomowana uczelnia

Krk dobry wybór
21 wrz 08:57
ghazi: aa no przeciez kartografia to nie politechnika tylko też AGH , hello
21 wrz 08:59
gwiazda: Ale ja na ur jestem a nie na agh

Ale z miasteczka agh masz blisko na uczelnie i fajne są
akademiki
21 wrz 09:07
danny: ja IMIR na AGH i maszyny górnicze

robota już zakontraktowana czeka na mnie w PG SILESIA
21 wrz 11:46
exowny: Danny, fajnie z tą robotą

. Ja Grafika komputerowa i projektowanie gier na UŁ. Praca?
Chciałbym jako freelancer

.
21 wrz 11:48
Karina: matematyka i ekonomia na umk
21 wrz 12:08
ghazi: danny , w jaki sposób zakontrakotwałeś sobie już robote? napisz o szczegółach
21 wrz 12:49
danny: Niektóre spółki górnicze mają w swojej ofercie stypendia dla studentów np KHW oferuje
1000zł/m−c do końca studiów inżynierskich (nie wiem jak na mgr) a potem masz pewną pracę na
którejś z ich kopalni przez minimum 3 lata. Kompania Węglowa też ma coś takiego, ale nie
jestem pewien czy nie przypadkiem dopiero od 3(4?) roku studiów. U nich jest to 1200zł/m−c ale
odpracować musisz potem minimum lat 5. Jest jeszcze PBSz (Przedsiębiorstwo Budowy Szybów) oni
dają 1000zł/m−c tylko przez rok akademicki (9 m−cy) i odpracować musisz też 5 lat potem.
Mnóstwo moich znajomych jest na takich kontraktach, na IMIRZE i na górniczym. Niektórzy mają
umowę z firmami które produkują maszyny górnicze (podziemne i odkrywkowe) np FAMUR,
KOPEX−FAMAGO, JOY. Trzeba słać pisma z prośbą i tyle. Nic to nie kosztuje a zyskać można
sporo. Mam sporo znajomych na górnictwie na wydziale GIG i to od nich się dowiedziałem.
Powodzenia życzę!
21 wrz 13:07